Ohjelma laskee markkinoinnin osuuden prosentteina liikevaihdosta, jolloin näet markkinoinnin toimivuuden. Myöhemmin voit tarkistaa, paljonko liikevaihto kasvoi, kun markkinointia lisättiin.
Mainos 150 x 42 mm | Mainos 150 x 180 | |
---|---|---|
Aamulehti | 1035 € (A-osa) | 4425 € (A-osa) |
Helsingin Sanomat | 1854 € | 8343 € |
Hämeen Sanomat | 450 € | 1800 € |
Ilkka-Pohjalainen | 605 € | 2457 € |
Kaleva | 641 € | 2470 € |
Keski-Pohjanmaa | 378 € | 1497 € |
Keskisuomalainen | 683 € | 3123 € |
Lapin Kansa | 532 € | 2050 € |
Maaseudun Tulevaisuus | 623 € | 2241 € |
Satakunnan Kansa | 447 € | 1918 € |
Savon Sanomat | 683 € | 3123 € |
Liikkuvaa kuvaa käytetään mainonnassa yhä enemmän ja varsinkin tavoiteltaessa nuorempaa kohderyhmää. Mainosvideoiden hinnat 1000 - 10 000 €. Lyhyt ammattilaisen tekemä mainosvideo noin 2000 - 3500 €.
TV-mainonta (alv 0 %):
Mainonta myydään yleisesti kohderyhmäkauppana, jolloin hinta vaihtelee suuresti ajankohdan, alueellisuuden ja toistojen mukaan.
Esimerkiksi mainos 10 kpl x 10 sekuntia MTV3 Tulosruutu (alv 0%):
Markkinoinnin lisääminen kasvattaa liikevaihtoa
Copyright JDC Kehitys Oy - All Rights Reserved - Lisätietoa evästeistä
Emme vastaa virheellisten tietojen aiheuttamista vahingoista. Lisätietoa.