Ohjelma laskee markkinoinnin osuuden prosentteina liikevaihdosta, jolloin näet markkinoinnin toimivuuden. Myöhemmin voit tarkistaa, paljonko liikevaihto kasvoi, kun markkinointia lisättiin.
TV -mainonta myydään yleisesti kohderyhmäkauppana eli valitaan kohderyhmä esim. ikä ja sukupuoli. Lyhyen mainosvideon teettäminen mainostoimistossa maksaa alkaen 3000 €.
Esim. 20 x 10 sekunnin mainos MTV3:lla ja Katsomossa (alv 0%):
Liikkuvaa kuvaa käytetään mainonnassa yhä enemmän ja varsinkin tavoiteltaessa nuorempaa kohderyhmää.
Hinnat sisäsivuilla tekstissä arkena
Mainos 150 x 42/66 mm | Mainos 150 x 180 | |
---|---|---|
Aamulehti | 1790 € (A-osa) | 4905 € (A-osa) |
Helsingin Sanomat | 3377 € | 9456 € |
Hämeen Sanomat | 495 € | 1958 € |
Ilkka-Pohjalainen | 701 € (47x134mm) | 2678 € |
Kaleva | 694 € | 2674 € |
Keski-Pohjanmaa | 400 € | 1500 € |
Keskisuomalainen | 732 € | 3345 € |
Lapin Kansa | 576 € | 2219 € |
Maaseudun Tulevaisuus | 750 € | 2673 € |
Satakunnan Kansa | 797 € | 2174 € |
Savon Sanomat | - € | 3344 € |
Markkinoinnin lisääminen kasvattaa liikevaihtoa
Copyright JDC Kehitys Oy - All Rights Reserved - Lisätietoa evästeistä
Emme vastaa virheellisten tietojen aiheuttamista vahingoista. Lisätietoa.